dilluns, 29 de desembre del 2014

Un bon any ....


... de bufar espelmes a Londres, de portar al Low a Upton Park, de musicals, d'escapadetes a Frankfurt, de concerts, del concert de la meva vida, d'illes gregues, de tenir el cos adolorit durant tres dies per passar-me de llesta al gimnàs, de la satisfacció de no ser d'aquelles persones que hi van un cop al mes i gràcies, d'estar a The Kop, de soparets amb tu, de votar un 9N, de cantar les 40 a algú i quedar-me ben ampla, del primer aniversari, de maquinar escapades per l'any que ve ... i viatges també. De trobar restaurants on menjar un katsudon més que decent. De jubilar el meu pc. De poder menjar okonomiyakis al costat de casa! De trobar molt a faltar terres nipones. De no acabar l'àlbum de les vacances (a mitges que el tinc...). De saber que mai més volaré amb Alitalia. 

Que l'any podria haver anat millor? doncs segurament però a veure si el 2015 supera al 2014 perquè sembla que ho té complicat ... :) 

3 comentaris:

Sergi ha dit...

Si no dius cap cosa dolenta no podrem entendre en què podria haver millorat aquest 2014. Tu ets de les que no es pot queixar. Jo tampoc.

Anònim ha dit...

Si tothom fa posts de valoració de l'any al final m'obligareu a que el faci jo també! ;P

Garbí24 ha dit...

com que queixar-se només serveix per recordar lo dolent, més val fer balanç positiu.
Molt bon any, i millor encara