dimecres, 11 de febrer del 2015

De pel·lícules (VII)

Ahir estava literalment per l'arrastre; és el que té quan el teu vol arriba un dilluns a les 23:15 a Barcelona i el dimarts a les 9 estàs a la oficina. És allò de sarna amb gust ... 
Després de dinar una servidora ja estava en modo manteta, sofà, kleenex i calefacció on fire. Una rentadora; això és el que vaig fer en tota la tarda. Això i veure una pel·lícula que ja feia temps tenia en llista d'espera. 


Keira Knightley no m'agrada; no m'agrada a Love Actually, no m'agrada a Piratas del Caribe. A Begin Again es salva perquè canta i canta de conya. És una pel·lícula d'aquelles que et deixa de bon rotllo, de no haver perdut el temps. A IMDb li donen un 7.5/10 i jo encara li donaria una miqueta més. 

1 comentari:

Anònim ha dit...

Del imdb et pots fiar de tot menys de les puntuacions. Bé, hi ha un truc, sempre li has de restar entre un 10% i un 15% de la nota depenent del cas. Les puntuacions solen ser més fiables al filmaffinity.