dilluns, 23 de març del 2015

Buscant un pla B

Tinc la mania de mai dir el destí de les vacances fins que que no tenim el transport o els hotels. Les escapadetes és diferent perquè normalment o no les dic, o les dic quan ja estem allà o quan ja hem tornat però les vacances, les senyores vacances, fins que no és segur res de res. No per res en concret, manies meves. 

Per aquest any ja les teníem en ment des de finals de l'any passat però en cosa d'una setmana hem decidit que més val deixar-ho aparcat. No, la nostra intenció no era anar a Tunis; la nostra intenció era anar a Egipte. Que una servidora hi ha volgut anar des que feia EGB

Segurament si hi anéssim no passés res (a part de molta calor) peeeeerò segons el que es pot llegir en alguns fòrums, l'ambient està una mica carregadet. Les piràmides no es mouran d'allà (o no haurien) així que un altre any serà. És una pena el que està fent Estat Islàmic amb tots aquests països. 

Tocarà buscar un pla B, que com a bon cul inquiet que soc, jo a casa no em quedo. 


4 comentaris:

Anònim ha dit...

des del principi tot això del EI era un estrategia només per fotret les vacances

Sergi ha dit...

Però tampoc ens diràs on! Sortirà el teu típic post programat de 'ara mateix estem volant cap a XXX', com t'agrada fer-nos rabiar!

David ha dit...

Yo también estoy deseando ir a Egipto pero desde luego ahora no es el momento. Espero que todo pase porque al final se cargan esos países los fanáticos éstos.

Besos.

mala_persona ha dit...

Jo hagués fet igual. Egipte i Jordània són dos destins que tinc al cap i que cauran sí o sí però que de moment toca esperar, per la raó que tu dius, i és una autèntica llàstima el que estan fent.