dilluns, 9 de març de 2015

Dissabte de teatre

No sé on va ser el primer cop que vaig sentir-ne a parlar però vaig pensar que podria estar força bé i només va faltar veure entrades amb descompte a certa web per acabar-nos de decidir. El teatre ens agrada i quan es troben entrades per un dissabte al vespre a 16€ s'ha d'aprofitar si o si. 


Després d'estar actuant als menjadors de cases particulars i de fer una gira per centreamèrica, ara es pot veure al Club Capitol.

Menció especial Eduard Buch i Miriam Tortosa que van aconseguir fer-me plorar (de riure eh?) i és que quan una colla d'amics es troba per sopar, sobretot quan un d'ells acaba de sortir d'un psiquiàtric, pot passar de tot. 

1 comentari:

XeXu ha dit...

Sempre em dic que he d'anar més al teatre, i quan veig que en parleu sempre em feu dentetes, però després no m'acabo de decidir mai! Aquesta sembla tenir bona pinta, a veure si faig un pensament! Ja que no vaig gairebé mai al cinema, un teatre de tant en tant no estaria malament...