dijous, 2 d’abril de 2015

10 punts

  • És dijous, dijous-divendres, i fa 4 dies que estic sola a la oficina. Curiosament he sigut més productiva que si tingués als dos suprems per aquí. El que fa el relax ... 
  • Hem trigat 10 dies a trobar un pla B al nostre intent fallit de vacances. Som uns cracks. I no, no el diré perquè de moment només és això, un pla. 
  • En un parell de setmanes tenim visites angleses i moltes ganes és poc. 
  • Aquest mes serà la segona escapada de 2015. Les ganes també són poques, si. 
  • El pronòstic del temps per aquest cap de setmana és molt bo
  • Dissabte passat se'm va espatllat el cotxe; dilluns ja el tenia arreglat. Diumenge vam caminar 10 km. 
  • També dissabte passat em vaig enganxar el dit amb una porta. De ferro. Per sort encara tinc el dit sencer. 
  • He començat llibre. 
  • Estem a punt de finiquitar la temporada de  Sons of Anarchy. 
  • L'al·lèrgia primaveral casi pot amb mi. Sort en tinc de les farmàcies. 

2 comentaris:

pons007 ha dit...

el llibre es tan secret com el pla?

joan gasull ha dit...

el que si sé és que parats no esteu...