dimarts, 12 de maig de 2015

De renovacions i no renovacions

Durant aquests dies s'està publicant quines sèries continuaran la pròxima temporada i quines passaran a millor vida. No tinc clar si n'estic satisfeta o no. Comencem ...


- Grey's Anatomy: suposo que si una cosa funciona més val que no la toquis però una sèrie que començarà la seva 12ª temporada ... les trames comencen a ser repetitives. I es nota. 
- Modern Family: no calia, de veritat que no. Les primeres temporades eren un no parar de riure; de les dues últimes, si es salven 3 capítols per temporada ja és molt. 
- Blue Bloods: m'encanta i, per sort, hi haurà 6ª temporada. 
- Under the dome: si en aquell precís moment no tinc res millor a fer la seguiré mirant però és d'aquelles que no saps ni per on agafar-la. 
- The  Vampire  Diaries: mira que m'agrada eh però és d'aquelles que haurien de començar a finiquitar-la ara amb dignitat que no allargar-la .... 
- Halt & Catch Fire: la primera temporada és espectacular, a veure què fan amb la segona perquè és d'aquelles que el llistó està alt alt. 
- Tyrant: previsible però curiosa. La segona temporada pinta emocionant. 
- True Detective: només que estigui la meitat de bé que la primera temporada ja em conformo. 
- Vikings: ens està fent mandra posar-nos les piles amb la temporada actual. Suposo que un cop ens hi posem ja tornarà el vici però només de pensar que encara n'hi haurà més ...
- Orange is the New Black: a mi em va agradar molt més la segona temporada que no pas la primera .. a veure què passa amb la tercera. 
- Rectify: pse pse, no tinc clar si me n'alegro o no. Em sembla que no. 


- Stalker: no hi ha res que em rebenti més que deixin una sèrie així a la brava, encara que no sigui de les millors. La primera temporada va acabar molt emocionant i ara què eh, què!
- The Following: aquesta la portem al dia i espero que es dignin a deixar-la tancada. Em sembla perfecte que no la renovin perquè ha perdut però que l'acabin.
- Glee: sort que per fi l'han acabat perquè no he vist sèrie que degeneri tant segons van passant les temporades. Tinc 10 capítols pendents de veure i costarà. 
- Sons of Anarchy: anem per la 6º de set temporades que té i és de les millors series. Ever. 
- The Newsroom: sóc molt molt fan de l'accent yanki i amb aquesta sèrie em queia la baba perquè no callaven ni sota l'aigua. Molt bona i molt real. 



D'aquestes, les tres últimes han acabat perquè havien d'acabar i les dues primeres les tallaran com els hi vingui de gust.



2 comentaris:

pons007 ha dit...

- Modern Family, es cert que comença a mostrar símptomes de cansament, però tot i així està bé, diguem una comèdia que estigui viva actualment i sigui millor (i no sigui Community).

- True Detective: Bah, es pot veure però està molt sobrevalorada.

- Orange is the New Black: A mi també em va agradar més la segona, tinca ganes de la tercera, a veure si apareix més l'Alex Vause que dona molt morbo xD

- Sons of Anarchy: Vaig veure la primera temporada i tot i començar bastant fluixa com una telenovela amb una mica d'acció al final de la temporada millora. Però les males crítiques de les temporades successives (especialment la tercera) em van fer aturar el seu visionat, confio en les crítiques.

- The newsroom: Justament ara estic veient la segona temporada. Està bé, però els rotllos romàntics em sobren molt, però molt, no t'imagines la mania que li tinc a la rosseta. En breu veuràs la meva crítica en algun cas típic.

De la resta no en segueixo cap.

Roselles ha dit...

Me n'alegro per Blue Bloods! És una sèrie que m'agrada molt, però la maltracten i repeteixen tant les tv d'aquí que he tingut que informar-me més d'un cop si no era que l'havien finiquitat.

Stalker no estava pas malament, era entretinguda, i n'hi ha de molt pitjors que no sé com aguanten (Imborrable o El cuerpo del delito, per exemple).