divendres, 15 de maig de 2015

Una de cine (X)*

Dilluns passat, aprofitant aquests dies d'entrades a 2.90€ (sempre haurien de ser així), va tocar anar al cine. Segurament hi haguessim anat més dies si no hagués sigut pel futbol o si m'hagués informat més de les altres perquè ara em sap greu haver-ne deixat escapar dues. I és que tenint el cine a 2 minuts caminant de casa, quan baixen el preu de les entrades és com si fós festa major. I l'escollida va ser El maestro del agua

Ambientada cuatre anys després de la batalla de Gallipoli durant la Primera Guerra Mundial. No està malament, ens va agradar i no és la típica de batalles i guerres i demés. Té l'aprovat peeeeerò hi ha alguns moments que dius ... vols dir? 


*No, no és que sigui cine X, es que és l'entrada número 10 sobre cine. Mal pensats! 

1 comentari:

pons007 ha dit...

Titular sensacionalista! Jo pensava en sexe per tot el post!
Jo vaig aprofita lo dels 2.90€ amb la família Belier. És una comèdia amb una mica de drama i és distreta, res més. Massa cantant pel meu gust. Tot i així aposto que es millor que la que vas veure tu.