dimarts, 7 de juliol de 2015

M'estic rostint ....

He dit mai que sóc de fred? Que la calor em tomba i em posa de mala llet? Que em passo el dia cansada? Potser perquè vaig néixer al Febrer, no ho sé. Sóc de fred, a l'hivern puc fer qualsevol cosa, a l'estiu ...  Porta'm sota zero i em quedaré tant ample (o bastant), passa de 30ºC i em moro. 


Si, ahir al sortir a dinar a les 14:00, pujar al cotxe i veure això va ser per morir-se. Em sembla que avui ho taparé amb un post it per no veure-ho. I només estem a 7 de Juliol ... 

3 comentaris:

pons007 ha dit...

doncs jo soc de calor, no m'agrada el fred, serà perquè vaig néixer al novembre? Ep, espera un moment...

Roselles ha dit...

Doncs jo sóc de calor, potser perquè vaig néixer al gener XD La fred, en canvi, fa que em tanqui a casa sense ganes de fer res.
Però tanta calor fa fondre el cervell, ja t'entenc. Pots tapar-ho amb un post-it, sí, i repetir-te com un mantra "no fa calor, no fa calor, avui aniré a esquiar a Vallter, no fa calor, no fa calor" XD

XeXu ha dit...

Sorpresa perquè a l'estiu fa calor? No t'ho esperaves, oi? Ja que tothom ho diu, jo també. Sóc del gener, i prefereixo el fred, naturalment. Però és estiu, què esperem? Tots ho estem patint, tant els que els agrada com els que no. Però com els darrers anys, segur que l'agost no és tan potent com el juliol. Ara estem al pitjor moment, a aguantar-se i esperar temps millors.