dijous, 20 d’agost de 2015

De tornada ...

El vol amb certa companyia aèria a la que tinc tenia a la llista negra va anar perfecte. Puntual i sense disgustos (perquè ja havíem pagat prèviament per facturar una maleta). Tot i anar mentalitzats que el clima d'Irlanda és el clima d'Irlanda només vam tenir pluja, fred, boira i vent un dia. Tot comprimit en un, si. I la boira va escampar al moment just. Perquè els teniem davant i no els veiem. 

Cliffs of Moher

Hem passejat Dublín de dalt a baix i Kilkenny i Howth; i hem vist com fan la Guinness i he tastat l'Irish stew (pse...). I Belfast ens va impactar, bastant. És una ciutat gris, trista. I la diferència entre les dues zones és .... 

Hopewell Cres

I aquestes només són dues de les més de 500 fotos que han caigut perquè el viatge a Irlanda va ser un pla B perquè molt a disgust meu vam descartar anar a Egipte. M'ho vaig agafar com una pla B però ha acabat sent el millor pla. 

6 comentaris:

joan gasull ha dit...

si és que hi han llocs que potser no hi anirien mai si no fos per certes companyies......
Jo la tinc pendent Irlanda, segurament fins que els nens adolescents que fem seguir tinguin altres plans.
I l'any que ve què? ja? o no encara....

XeXu ha dit...

El recordo com un bon viatge, però no pots dir que tot el país no és gris. Entre el cel i la ciutat poca diferència hi ha. Només observes el verd dels prats que ho cobreixen tot fora de ciutat. Ah, i el parc temàtic des Cliffs of Moher molt espectacular. Aquests els vaig veure amb sol, però tinc una foto molt semblant a la teva d'uns penyassegats similars a Escòcia poc temps després.

Anna ha dit...

@Joan alguna idea per l'any que ve hi ha si, però només és això ara per ara, una idea :) i tu què?

@XeXu no sé, ho puc dir perquè nosaltres vam enganxar dies de sol i cel ben blau. I dic que Belfast és gris per tot el tema del conflicte, no del clima.

pons007 ha dit...

Irlanda encara no ha tingut l'honor de ser visitada per mi. De moment.

crucerin ha dit...

Amb el que t'agrada el temps fred hauries de ser encantada a Irlanda. M'encanta aquesta zona, només el que conec que és poc: Els acantilats (en comptes de boire varem tenir vent) i Dublin.

Patri B. ha dit...

Ohh! Irlanda és un lloc que m'agradaria visitar :) Tenim coneguts vivint a Belfast i tot i que plou sovint, están molt contents vivint allà.
Quines fotos més maques! També ets de les meves que acaba amb centenars de fotos jajaja

M'alegro que hagueu passat un bon temps ^^

Petons!