dimecres, 23 de setembre del 2015

No ho entenc

De veritat que no. Mira que arriben a fer anuncis per la televisió i per la ràdio; que potser ets una d'aquelles persones que passa olímpicament de les dues coses, no dic jo que no ... però i el sentit comú què, on és? al traster de casa? i la veueta interior de la responsabilitat què, també? 

Si a dia d'avui em consta que hi ha irresponsables que no entenen el mític "si beus, no condueixis", imagina si han d'entendre el nou "si condueixes deixa el puto mòbil a la bossa". Si, perquè l'ensurt que m'has donat, el temps que m'has fet perdre i el bony que has deixat al meu cotxe han sigut culpa teva, no meva. 

Prometo que he baixat el to quan he vist que la pobra dona estava realment estressada amb el que havia passat però coi, i si en comptes d'haver-hi el meu cotxe hi hagués hagut una persona? una moto? Que jo estava allà tant tranquil·la esperant que la porta del pàrquing s'obrís! Si és que no hi ha manera .... 




2 comentaris:

Garbí24 ha dit...

si almenys tenia l'assegurança en vigor.....almenys t'arreglarà el bony. Paciència amb els irresponsables.....ells no en tenen tanta amb nosaltres

Sergi ha dit...

Vaja, espero que pagui, no estaria malament endurir les sancions per gent que es despista al volant per culpa del mòbil. Estem tan enganxats que no el podem deixar en cap moment, ni tan sols aquest.