diumenge, 20 de setembre de 2015

Sense comentaris ...

Ara que ja s'acaba puc dir que aquesta setmana ha sigut una gran merda porqueria. Si, així tal com sona. Perquè hagués pogut acabar treballant en una nova empresa, amb més hores, més sou, més responsabilitats i bastant més atractiva (jo no, l'empresa) però no, segueixo treballant al mateix lloc de sempre. Que no deixa de ser una feina i un sou però ... I mira que després de dues entrevistes i un espècie d'examen que em va fer suar pensava que ho tenia eh? però no. Ja passa això. 


I per acabar-ho de rematar, no de la mateixa importància però igual de frustrant, torno a ser no admesa a l'EOI. Res tu, des que vaig acabar l'anglès que no hi ha manera de tornar-hi per fer un altre idioma. I si, entenc perfectament que el tema d'admissió funcioni per sorteig però no podrien penalitzar als que ocupen plaça però no passen més de dues setmanes per classe? Perquè a fora quedem alguns pringats que ho aprofitaríem més. Santa paciència la meva ... 

4 comentaris:

pons007 ha dit...

Més hores? Més responsabilitats? Mira, tot el que jo no vull, lo de més sou bueno va, ho podria acceptar.

Quin idioma vols aprendre ara?

XeXu ha dit...

És el problema dels processos de selecció d'avui, són tan exigents que acabes pensant que ja ho tens a mesura que passes fases, però n'hi ha uns quants com tu, i no sempre sona la flauta. Tocarà tornar-hi, a veure si la propera vegada va millor. Pensa que també s'agafa experiència en això.

joan gasull ha dit...

la única cosa que has d'aprendre d'això és a no tirar enrrere i tornar-ho a intentar.
A casa hem tingut sort i han acceptat a la meva filla a l'EOI....ara però toca preparar els tres cents i pico d'euros....

Roselles ha dit...

Ànim! No pretenc donar-te falses il·lusions, però a vegades al primer seleccionat acaba per no adaptar-se a l'empresa i agafen al següent. En l'empresa on treballava abans i la d'ara ha passat. I si no, no defalleixis!