dijous, 8 d’octubre de 2015

Dues més

Sempre dic que no miraré cap més sèrie fins que no acabi alguna de les que tinc i al final sempre acabo picant. En fi .... 

  • Gracepoint: aquesta no em sonava de res però de tant veure els anuncis em va picar la curiositat. Dos detectius hauran d'investigar la misteriosa mort d'un nen a un petit i molt unit poble coster. La temporada té 10 capítols i més tard vam saber que havia estat cancel·lada però almenys no la tallen a la brava com passa amb moltes. Més tard vaig saber que aquesta era un remake d'una sèrie anglesa que es diu Broadchurch així que podeu triar entre veure-la o no veure-la i a més americana o anglesa. Per acabar-ho de rematar, un dels detectius és el mateix actor en les dues versions. 



  • The Leftovers: el Low ja feia temps que deia que la volia veure i al final va caure. Per dir-ho així ràpid, és rara. Els primers capítols em van semblar una mica bluf, si els veia bé i si no també. I algun me l'he passat jugant amb el mòbil. Els últims, potser, quatre va pujant i es va posant emocionant i la veritat és que la season finale impacta. Tant que ara anem al dia amb la segona temporada i costa esperar. A veure si dura ...Això si, la intro de la primera temporada donava mil patades a la de la segona. 

3 comentaris:

XeXu ha dit...

Vaig llegir el llibre 'The Leftovers' de Tom Perotta, i em va venir de gust mirar la sèrie. El primer capítol no em va dir res i a la meva parella no li va fer gràcia, així que ho vam deixar estar... la sèrie, vull dir...

pons007 ha dit...

No t'enetenc. Fa uns dies penges la llista de les 100 millors sèries de la història i en comptes de posar-te a mirar les que et falten vas i comences dues noves sèries que no son res de l'altra mon. La segona encara, però tampoc es que sigui una cosa imprescindible. Fes els deures ja!

Roselles ha dit...

La de Leftlovers fa temps que la tinc pendent, perquè l'argument del llibre ja em va cridar l'atenció. M'hi haig de posar.

Si vols seguir sense fer cas a en Pons fes-li un cop d'ull a Penny Dreadful. Només he vist els dos primers episodis però ja em té enganxada, és brutal.