dijous, 29 d’octubre de 2015

El meu primer concert de Low

Del grup, si. I és que per alguna raó jo he batejat al menda com a Low.

Fa 15 anys, quan el vaig conèixer, ja era una mica fan i ara, després de 10 concerts encara ho és més. Dos d'ells internacionals. A mi mai m'han agradat; em semblen .... avorrits. Ja ho diuen que per gustos ... He de dir que en directe guanyen molt, moltíssim però no és un grup que em posaria a casa o al cotxe. I és que tenen cada disc que tela; de fet n'hi ha un, que a més cançons escoltes més deprimit estàs. Un amor vaja. 

Això si, trauma extrem quan es va acabar el concert sense que toquessin la meva, l'única que dius aquesta si! 



Dels teloners i el seu hit "All my friends are alcoholics" no cale fer-ne menció ...

2 comentaris:

XeXu ha dit...

Desconeixia per què anomenaves el teu home així, perquè directament no coneixia aquest grup. No és que el venguis gaire bé, però haurem de fer una escoltada, a veure què tal.

pons007 ha dit...

Llavors no es diu Low? vaja... segur que té un nom tòpic com Marc o Jordi...