divendres, 27 de novembre del 2015

A veure ...

... jo entenc que comprar per comprar és de tontos. I comprar per comprar només perquè hi ha descomptes encara més. No perquè sigui Black Friday penso fer plorar la targeta de crèdit; si per mi fos la faria plorar cada dia però no, no és el cas. 

Sé que hi ha botigues que dies abans inflen els preus per després tornar-los a rebaixar i quedar com uns reis. Si, ho sé. Tot i això jo avui he tirat de divendres negre perquè: 
  1. Fa un parell de mesos ja ens van demanar un regal per Nadal en plan "he vist això, li podeu dir als Reis de part meva" i avui estava rebaixat al 50% del preu de quan fa dos mesos el vam mirar. Potser si que inflen els preus però dubto molt que sigui a tres mesos vista. 
  2. Quan vaig fer el canvi d'armaris vaig veure que estic fatal de roba; fatal o més. I vaig fer una interminable petita wishlist per allò de que mai se sap. Avui estava tot amb el descompte del 20%. La llista ha acabat sent de tres coses però això millor que res. 
No acabo d'entendre la munió anti Black Friday que volta per certes xarxes socials, sincerament... ara, que si una servidora hagués d'entrar corrents a una botiga i simular la guerra per comprar una simple samarreta ho portarien clar, això també. I és que jo he comprat via online i m'he quedat ben ample. 

Black Friday 2014 (Google Images)

3 comentaris:

Roselles ha dit...

Al meu feedly també hi ha molt de rondinaire sobre el black friday i el consumisme en general. És un tema molt mainstream hehe L'únic que em molesta de que la gent sigui tan hiperconsumidora es que si vas a comprar hi ha cues per tot arreu. I jo si veig cues marxo, és automàtic.

No he comprat res, ni crec que ho faci perquè no em falta res, i les botigues de joguines fan descompte només en certes joguines. Si ho necessités sí que hagués comprat, eh? Però com tu, per internet.

Garbí24 ha dit...

si necessito alguna cosa la compro, si està d'oferta aprofito....però el que no faig mai és veure que han posat avui perquè sigui dia assenyalat, apart de que m'emprenya que el dit Friday duri tot el cap de setmana.

Sergi ha dit...

M'agradaria veure què és per tu estar fatal de roba, fatal o més, hahaha!