dijous, 5 de novembre de 2015

Som-hi!

Hi ha certs llocs que només et generen bones sensacions; de tranquilitat, calma, relax, diga-ho com vulguis ... d'estar-hi ben a gust; com quan et tires al sofà després d'un dia sense parar. Fins i tot la olor que fan t'agrada. 

Sembla mentida (sobretot en mi) però ara ja fa un any i mig que no hi vaig (al país si, però no a la zona) així que estic més o menys com un nen petit el dia abans de que passin els Reis. Més o menys. Demà hi torno i aquest cop no hi vaig sola, i vaig ben acompanyada. Pobret, fa com un mes que li vaig dient lo maaaaaco que és, les boooones vistes que hi ha, el freeeeed que passarà ... i és que aquest cop estic on-fire pel destí, pels amfitrions i per la companyia. 


1 comentari:

joan gasull ha dit...

bona estada.....desconnexió total