divendres, 11 de desembre del 2015

Abandonant sèries

Com ens hem de veure; abans ni se m'hagués passat pel cap això de deixar un sèrie a mitges. Ara, amb falta d'hores per fer tot el que vull fer durant el dia, m'he tornat com més radical. La primera em va fer coseta; ara ja sense manies. And the losers are ...

  • The Leftovers: el Low la té en un pedestal; jo tot el contrari. Vaig veure la primera i practicament tota la segona temporada (la vaig abandonar a un capítol d'acabar la segona) però és que no hi havia per on agafar-la. Ja no és la paranoia que es gasten, és que hi ha capítols que em fan dormir algo exagerat. Sossa i absurda com poques. 
  • Homeland: aquesta l'he anat veient a estones; la segueix el Low i si jo estic per allà i no tinc res millor a fer l'acabo mirant. Res, porten com sis temporades i em semblen totes igual; sempre passa el mateix.
  • Deutschland 83: pobreta, aquesta s'emporta la palma de lluny. Vam posar el primer capítol, a la meitat ens vam quedar groguis i allà s'ha quedat ... esperant. 


4 comentaris:

Roselles ha dit...

He sentit a parlar de The Leftlovers com "la sèrie de l'any", però sé que no és del gust de tothom. Tot i així tinc curiositat.
De Homeland al principi feia com tu, enganxava capítols començats i la veia a estones, sembla interessant. La tinc apartada per veure-la algun dia des del principi. A les primeres temporades se'n sentia parlar molt, ara ja no tant (o gens). Li deuen quedar dos telediaris, no?
Deutschland 83 no la coneixia, tampoc em convenç gaire.

Alize ha dit...

No he visto ninguna de las tres pero sí que tengo Homeland en lista de espera, bajada para verla cuando tenga tiempo. Me la habían recomendado mucho pero ahora leyéndote no sé qué hacer... jejeje
¡Besotes!

Sergi ha dit...

Vaig llegir el llibre 'The Leftovers' i va estar bé. Per això vaig voler començar la sèrie, però a la meva parella no li va fer gràcia, i ho vam deixar estar ràpid. I de Homeland em vaig cansar jo solet. Tota sèrie arriba un moment que comença a prendre el pèl als seus espectadors. Homeland ho fa ja a la meitat de la segona temporada. Vaig acabar aquella, i prou.

mala_persona ha dit...

Uf jo cada cop tinc menys pietat en deixar sèries a mitges! Amb el volum d'elles que seguim al cap de l'any, seria una bogeria si no fóssim (una mica) selectius! Com tu, he deixat Leftovers (però a la primera temporada, la trobo leeeeeeenta) i Homeland vaig veure fins a la tercera (donant voltes, ja inverosímils, sobre el mateix, a més que trobo que la Claire Danes ja avorreix en el seu paper). A afegir: Extant (fluixa, per molt Spielberg que hi hagi darrere, i la segona temporada de True Detective (i això que la primera em va requete-encantar)