dimecres, 23 de desembre de 2015

Tyrant

Oh! Estava convençuda que ja havia parlat d'aquesta sèrie perquè, no ens enganyem, sóc una mica monotemàtica amb el tema de les sèries però ... no. 

No recordo exactament perquè la vam començar; em sembla que algú ens la va recomanar. Amb la de sèries que tenim pendents i encara em lien amb noves; si, ho sé. És d'aquelles que comences a veure quan tota la resta estan en parón i enganxa

Ahir vam finiquitar la segona temporada (10 capítols) i ara no puc decidir si m'agrada més la primera o la segona. O totes dues. 

Tyrant és la història de dos germans - Bassam i Jamal - fills d'un dictador d'un país d'Orient Mitjà, Abuddin.
Bassam viu a Estats Units i torna a Abuddin per anar al casament del fill de Jamal. I sembla ser que tots sabem que no s'ha d'anar a casaments menys ell .... 

A aquesta ens hem ben enganxat els dos; a mi m'encanta i com a bons pallassos que som, portem uns dies anant per casa dient "Free Abuddin" a la mínima. Si és que ens ho passem bé amb poc. Evidentment, el Low és pro Jamal, perquè si no em porta la contraria explota i jo pro Bassam.  

Quan a la segona temporada apareix la ciutat de Raqqa ja em temia que passaria a ser una sèrie cancel·lada però no, hi haurà tercera temporada! 

1 comentari:

pons007 ha dit...

pel què he llegit premissa original, i comença original, però després psseee,