dijous, 11 de febrer de 2016

Chicago Fire

Si, tinc moltes series mítiques en llista d'espera però per veure-les he d'esperar al Low així que una nit que el senyor estava de concert vaig decidir començar aquesta. 

No té cap misteri, brigada de bombers de Chicago; trama de principi a fi a cada capítol més la secundària que va durant tota la temporada. No està malament, de fet, l'esperava pitjor. Basicament és com Grey's Anatomy o Blue Bloods però en versió bombers. Ideal per veure quan estic sola a casa i/o fan futbol. M'agrada saber que vaig per la meitat de la primera temporada i en tinc 3 per endavant. Tinc feina per estona! 


Crec que estic començant a veure masses series (a bones hores eh?) o que no hi ha massa repertori d'actors perquè en aquesta hi surten tres mítics d'altres (House, Sex and the City i Vampire Diaries) i se m'estan a començar a creuar els cables. 

3 comentaris:

pons007 ha dit...

Què us passa a les noies amb els bombers? Tampoc n'hi ha per tan! A veure si m'hauré de fer bomber...

Per altra banda llegeixo que la sèrie no es res de l'altra mon.

joan gasull ha dit...

el problema és que enganxen massa...i si no tens mesura acabes de tele fins a dalt de tot

Alize ha dit...

La tengo bajada pero todavía no he podido verla, ¡no doy a basto con tanta serie! jajaja
¡Besotes!