dimarts, 2 de febrer de 2016

Maridant!

A l'Octubre passat vam estar de visita per terres portugueses i en un restaurant, per postres, ens van portar un plat amb formatge i melmelada d'albercoc. Boníssim. De sempre m'ha agradat el formatge però des d'aquell dia que els tastaria tots. És allò que dius per què? doncs ni idea ... ara m'ha donat per aquí. Millor el formatge que no pas el caviar (que per altra banda em sembla fastigós desagradable a la vista). 

Com que els 3 Reis em coneixen molt bé, aquest any em van regalar un sopar maridatge de formatges artesans i vins. Va ser un èpic win

Ahir a la nit vam anar a la bodega restaurant Bouquet d'Aromes (c/ Loreto 22, Barcelona) i un cop allà va començar la festa. Durant 3 hores, el Toni ens va estar explicant el procès de fabricació del formatge, els vins, el protocol, ens va treure targetes grogues i vermelles per no fer-ho bé, ens volia deixar sense postres, vam sopar plats basats en formatge i formatges ... i si, vam riure molt (és el que té el vi, si, però ja reiem abans de beure...). 


1 comentari:

joan gasull ha dit...

això si que és un bon àpat, jo amb els formatges m'hi perdo...quan anem a frança i ens porten el carro de formatges després de les postres...entre la meva dona i el cambrer m'han de posar la camisa de força....