dimecres, 24 de febrer del 2016

Tu a Liverpool i jo ... no

Aquest cap de setmana el Low se'n va a terres angleses (sense mi eh? sen-se-mi!!). Teòricament anava a un partit de futbol però ja és mala sort casualitat que el Liverpool jugui una final precisament aquest cap de setmana. Que hagués pogut tenir en compte les possibilitats de jugar una final abans de comprar els vols? doncs si però tampoc li ha sortit tant malament eh? que sol i abandonat no estarà i els pubs obren igualment.  

Tooootal, com que jo no hi vaig i porto fatal això de no anar a terres angleses, les terres angleses vindran a mi! Bé, més o menys, les terres no però les amistats si. I el cap de setmana promet igual o més. 

I ja em sap greu ja, perquè amb el bon temps que està fent aquests dies, jo sé d'una que es trobarà una clima una mica .... britànic