dilluns, 21 de març del 2016

20 de sèries

La setmana passada vaig veure aquesta entrada al blog de l'Alize i tractant-se de sèries no ho podia deixar passar. 

  1. Sèrie preferida: tinc un top 3 i m'és molt difícil decidir-me per una. Sex and the City, Lost i Sons of Anarchy. 
  2. Sèrie vergonya: aquí una servidora va perdre part del seu valuós temps veient sèries com Hospital Central o Los Serrano. Ja se sap, aquells temps on per internet només es veia una sèrie i era Lost. 
  3. Personatge preferit: en serio també n'he de triar només un? Això què és, un càstig per veure'n tantes o com? Hmm...Jax Teller i no perquè sigui d'un guapo escandalós sinó per la mala llet que gastava. 
  4. No esperava engantxar-me: Normalment, quan començo a veure una sèrie espero que m'enganxi ....
  5. Personatge que odio: Sense cap dubte, Jonathan Randall, d'Outlander. La mare que el va ...
  6. Vull ser ella: Qui, que hagi vist Sex and the City, no vol ser Carrie Bradshaw? i qui digui que no, menteix. Després també hi ha les que es pensen que ho són però això ja és un altre tema. 
  7. Sèrie de la meva infantesa: No, no vaig veure Verano Azul ... això si, Heidi me la vaig mirar de principi a fi! 
  8. Amor platònic: Ai ... no estem grans ja per això? 
  9. BSO: És de les noves però quin senyor tema! Game of Thrones! I la The Pacific també. 
  10. Sèrie abandonada: Cada cop són més; vaig plegar amb Leftovers, Homeland, ... algunes per falta de ganes, altres per falta de temps. 
  11. Fangirling: Amb sèries? ai no ...
  12. Bogeria per sèries: Repetimos? Bogeria per cap, addicció i poder veure el mateix capítol 4 vegades sense cansar-me, si. Sex and the City. 
  13. Dolent preferit: Joe Caroll, de The Following. 
  14. No m'agrada: Walking Dead. No la suporto. The Strain tampoc es queda curta. 
  15. Millor i pitjor final: El final de Los Serrano el recordo com a èpic perquè va ser el trunyo més gran de les sèries trunyo. Ea! I el millor final ... sóc de les que el de Lost els va agradar. I el de Sons of Anarchy és ... 
  16. Millor pilot: Ostres ... recordo capítols pilot que ni fu ni fa però el millor ... doncs ni idea. 
  17. Sèrie que hagi vist dues vegades: Sex and the City i Lost. 
  18. Sèries per veure: si les començo a escriure necessito aquest blog i un altre. 
  19. Parella perfecta: Claire i Jaime d'Outlander, Mr Big i Carrie de Sex and the City, ... i alguna em dec deixar. 
  20. Frase de sèrie preferida: No tinc una frase preferida però si que segons amb quines sèries ens dóna per anar repetint paraules per casa com "Free Abbudin" de Tyrant o "bullshit" de Sons of Anarchy.