dimecres, 23 de març de 2016

Al·lucino ...

El món està que fa pena. És que no hi ha per on agafar-lo, sincerament. No dic jo que no hi hagi coses bones, que n'hi ha, moltes; o boníssimes persones, que també però ...

Tinc una amiga que està ingressada a l'hospital des de fa un parell de setmanes. El marit treballa fins les 15:00, va a l'hospital i se'n torna a dormir a casa seva. Normal. Ha tingut dues companyes d'habitació diferents i fa un parell de dies que en té una de nova. Una noia de Gàmbia. Més jove que jo i molt tímida. No molesta gens; la visita el seu marit i el seu fill petit i per no fer, no mira ni la televisió. Des que està compartint habitació amb la meva amiga, el marit d'aquesta és torna a quedar a dormir allà perquè, senyores i senyors, no se'n refia. No es refia que la seva dona comparteixi habitació d'hospital amb una parella de Gàmbia. 

Tenen la meva edat; estudis, feina, ..  no m'explico perquè jo no veig absolutament cap problema en compartir una habitació amb una noia de Gàmbia, Corea o Mongòlia i ells si. M'ho estava explicant i a mi em venien arcades. 

3 comentaris:

XeXu ha dit...

Si ens pensem que ens hem lliurat dels prejudicis racials, sexuals i de classe estem molt equivocats. Existeixen, i tant, i surten quan menys t'ho esperes, i en qui menys t'ho esperes. Durant tota la història ha interessat perpetuar la diferència, i deixar ben clar que la diferència és dolenta. Costarà molt i molt que ens traiem aquestes idees de sobre.

joan gasull ha dit...

la gent te por del color de la pell i del que s'hauria d'interessar és per saber més de la persona que està amb nosaltres

pons007 ha dit...

ja ens explicaràs quins són els motius que et donava perquè jo tampoc en veig cap