divendres, 4 de març de 2016

La rutina dels divendres

Els divendres m'encanten; cada cop més. Això de que després de dinar sigui l'inici del cap de setmana i tinguem encara dos dies lliures per davant és d'un subidón ...
Me n'he adonat de que amb el temps hem establert com una especie de rutina de divendres i és genial; per començar no vaig al gimnàs; hi acostumo a anar de dilluns a dijous i ja n'hi ha prou. Al no anar-hi tinc la tarda lliure i estic tant on-fire per ser cap de setmana que netejo la casa per no haver de fer-ho durant el dissabte. Allò que diuen que feina feta ... Normalment ens repartim les tasques de neteja i ho fem entre tots dos però de tant en tant, m'agafen atacs de bona fe. 
A mitja tarda vaig a buscar al Low a la feina i com que està al centre, donem un vol i anem a comprar les 4 coses pel sopar. 4 coses que acaben sent 8 i una ampolla de vi. Sopar que, per ser divendres també és especial. Tinc un cuinetes a casa i durant el cap de setmana la cuina acostuma a ser seva. I jo encantada. Soparet, sofà i pel·lícula. Llàstima que de la pel·lícula no passem ni dels quinze minuts perquè una cosa és que sigui divendres i l'altre és que  anem cansadíssims de la setmana. I avui, avui que és divendres, toca visita a l'agencia de viatges per parlar de les vacances d'estiu! 

2 comentaris:

Alize ha dit...

¡Oh, sí! Nada mejor que planear las vacaciones... ¿Dónde pensáis ir? :D
¡Besotes y a disfrutar del finde!

joan gasull ha dit...

A casa per costum, tenim el divendres un sopar amb tots, truita de patata, ampolla de cava i un bon gelat de postres. Poca cosa però que ho és tot, mentrestant planegem vacances tot l'any....aquest any toca Dinamarca.