divendres, 22 de juliol de 2016

Mr. Robot

Pensava que havia trigat menys però no; 6 mesos he trigat a pulir-me les 4 temporades que té Chicago Fire. Ara ja vaig al dia i fins a l'Octubre res de res. És curiós perquè amb les sèries que vaig per la temporada que toca, les tinc aparcades fins que em motivi i en canvi amb aquestes 4 temporades .... 

I com a bons ànsies que som, el cap de setmana passat vam començar amb aquesta: 


Enginyer en seguretat informàtica amb trastorns varis (a quin pitjor) és reclutat per un hacker-activista, Mr. Robot, i s'uneix al seu equip anomenat Fsociety. La seva missió és acabar amb E Corp., una de les empreses més grans del món.

És una serie rareta, tot sigui dit, però el protagonista fa un paper bastant espectacular. A IMDb té un 8.8/10 

3 comentaris:

pons007 ha dit...

ja en parlarem quan l'hagi vista

XeXu ha dit...

A mi no em va enganxar i la vaig abandonar. Al prota no se l'entén gens, i a mi no em sembla que faci tan bon paper... Em diuen que és exactament el mateix patró que Dexter, sèrie que no vaig veure tampoc.

mala_persona ha dit...

A mi em va encantar, i ja tinc 4 capítols de la segona temporada esperant a la recàmara. Però em passa al contrari que a tu, que s'acumula la feina mirant sèries i en tinc cua.... ;)