dimarts, 13 de setembre de 2016

EOI

Entenc que quan la demanda triplica (com a mínim) la oferta, s'ha de fer d'alguna manera per dir "fins aquí" però una servidora se n'ha ben cansat. 
Fa anys va sonar la flauta i vaig aconseguir entrar a 3er d'anglès; vaig anar fent fins que em vaig plantar a 5è i últim curs i el vaig aprovar (cosa que no esperava; almenys no a la primera). 
Un any més tard van començar a fer el 6è curs però ahhh si ja no eres estudiant, havies de tornar a passar pel sorteig i la prova de nivell. Dic jo que si ja tens el teu títol que acredita tenir un nivell B2 (avançat) i a més a més tens el FCE, la proba de nivell se la podrien estalviar però en fi .... així dijous passat, després d'un primer sorteig, em vaig passar 3 hores ben bones fent un examen test, una redacció i una entrevista personal. I al segon sorteig, m'he tornat a quedar fora; per segon any. Després vas a classe i només hi ha 4 o 5 persones. Penalitzar? no cal, no?  
Potser si que a la tercera va la bona, m'és ben igual, a mi ja m'han vist prou. Per rifes ja tenim la de Nadal. 


2 comentaris:

XeXu ha dit...

M'han dit que s'hi estudia molt bé, però a mi sempre m'ha fet mandra això del sorteig. Quan he fet idiomes, he preferit pagar més, i entrar segur. Suposo que amb altres idiomes és més fàcil entrar que amb l'anglès...

joan gasull ha dit...

jo de tu aniria sovint a Anglaterra i així vas practicant......i el títol se'l poden fotre pel.....