dijous, 27 d’abril de 2017

13 Reasons Why

Una altra sèrie de Netflix que vam començar a veure sense masses expectactives i al final ens ha enganxat bastant. Suposo que el fet de que només tingui una sola temporada i 13 episodis ens va cridar bastant. Capítols de 50 minuts que ens hem pulit en setmana i mitja. 


Tot comença quan Clay Jensen, un estudiant de secundària es troba una caixa amb 13 cintes de casette. Aquestes resulten estar gravades per Hannah Baker, companya de classe que s'ha suïcidat unes setmanes abans. Les cintes han anat passant de mà en mà per determinats estudiants, 13 concretament perquè són els que van jugar un paper en la seva mort, donant tretze raons per explicar  el per què.  

Durant els dos primers capítols vaig pensar que era una sèrie massa adolescent, massa panfila ... però com més avança més millora i és bastant dura, perquè realment aquestes coses passen. Un 8.9/10 a IMDb. 

4 comentaris:

XeXu ha dit...

Aquesta és una de les futuribles, me l'han recomanada per altres bandes també, i darrerament estem força on fire amb sèries a casa, almenys comparat amb el que miràvem fa una temporada, que era res.

jomateixa ha dit...

La idea és molt bona.
Jo l'estic mirant ara. També vaig pensar el mateix, i que potser ho feien massa lent, perquè el noi escolta un personatge cada capítol, i jo sóc massa impacient i crec que ho hauria escoltat tot de cop. Però està bé.

mala_persona ha dit...

La tinc pendent de veure!!! La llista de pendents s'està fent llaaaaarga llaaaaarga, i veuràs ara que, a més de Netflix, des d'ahir tenim HBO...

P. ha dit...

Hola! ^^

Jo la vaig començar fa un parell de dies i igual! Sentia molt a parlar i pensava que seria una serie com qualsevol altra. Però la veritat és que la trama acaba enganxant! Això sí, em fa una mica de por pensar que l'adolescencia actual és així... No sé, no es veu a cap teenager amb hobbys "sans" o sense que hagi de fer coses que "toca fer perquè és la edat" (?) Suposo que serà la cultura americana, però bueno crec que pot ser bo que ho vegi gent per crear consciència del tema del bullying i demés (tot i que a partir de més de 15 anys potser).

Petons! :)