dilluns, 8 de maig de 2017

El meu primer escape room

Sé d'alguns que ja en porten més de 20 i més de 30 fets però en canvi a nosaltres se'ns resistia. Ni un encara. Primer perquè almenys a mi no em cridava gens l'atenció i segon perquè tampoc sortia la oportunitat fins que va sortir i ens van embolicar. 

Aquest passat dissabte, a un quart de nou del vespre ens trobàvem a Badalona, davant una planta baixa amb porta negra on un cartell avisava que havíem de trucar quan estiguéssim tot el grup complet, no abans. En el nostre cas erem 5 persones i quan vam ser-hi tots, vam trucar i automàticament la porta es va obrir sola i va començar el joc. 


Ens vam convertir en espies de les forces aliades de la Segona Guerra Mundial i la nostre missió era descobrir on estava Hitler per comunicar-ho als nostres aliats i posar fi a la guerra. 

He de dir que ens ho vam passar pipa, vam riure, córrer i fer el pallasso i finalment vam aconseguir sortir quan tot just quedaven 3 minuts. Tot un "subidón". Va ser el primer i em sembla a mi que no serà l'últim. 

3 comentaris:

XeXu ha dit...

D'un temps ençà, vaig veient blogaires que en fan, i en el meu entorn també hi ha certa afició, però a mi encara sem resisteix. I no perquè no em vingui de gust, o perquè no m'atregui, jo crec que ho passaré de conya, però no hi ha manera. Sempre dic que ho he de fer, i acabarà passant segur. Falta trobar el quan.

joan gasull ha dit...

La meva filla en va fer un l'altre dia i també en va sortir encantada, jo no em crida massa l'atenció però no dic que mai hi aniré, també hi fa molt la colla per acabar-te d'engrescar.

pons007 ha dit...

Jo n’he fet quatre. Tothom que ho ha provat ha repetit, per alguna cosa serà.