dimecres, 17 de maig del 2017

Tu a Merseyside i jo a ...

... Essex! 

Demà al matí el menda se'm envà a Liverpool, a l'últim partit de lliga. Una servidora no hi va perquè en el moment de comprar els bitllets tenia bastant coll avall que per aquestes dates hauria d'estar treballant altre cop les meves "estimades" onze hores diàries i no m'hagués pogut agafar els dies. Finalment no ha sigut així però ja era tard (i bastant car) agafar els bitllets. 

Ara no tinc clar de quin equip és ....





























Teòricament jo em quedava a casa, a mis anchas, fent el canvi d'armaris, posant-me al dia de la quantitat industrial de series que tinc pendents, fent el manta en general... peeeeeeeerò no! perquè és ben cert que qui té una amiga té un tresor i jo que sóc de fàcil convencer acaba passant el que acaba passant, que el menda agafa el vol a les 11 del matí i jo a les 6 de la tarda. Que ell estarà a Merseyside i jo a Essex!

2 comentaris:

Garbí24 ha dit...

però dona....per un cop que et pots quedar de rodriguez i surts corrent....no tens remei. Bon cap de setmana llarg

Sergi ha dit...

Dona, has d'entendre que sent de l'Espanyol, és normal estimar més els colors d'un altre equip...