divendres, 16 de març del 2018

Setmana intensa

Avui s'acaba la primera setmana a la nova feina i no puc estar més satisfeta amb el canvi. És ben cert que els canvis espanten (sobretot a mi, que sóc una covarda de manual) però ostres, quan valen la pena és d'un subidón ...

Ha sigut una setmana de formació intensa, la següent serà la que començarà la "festa grossa" quan estiguem ubicats; però puc dir que tinc la gran sort de treballar en un camp que si vaig començar a conèixer a fons l'any passat quan ja m'hi vaig poder dedicar uns mesos, ara puc dir que em motiva i  m'interessa molt; els serveis socials. Quines voltes que dóna la vida no? Més de 10 anys dedicant-me al turisme i ara ... però aquesta sensació d'arribar a la feina i voler ser una esponja per aprendre i aprendre és ... 

Qui sap, potser d'aquí un mes escric que no, que les primeres impressions enganyen però em sembla a mi que això va per llarg. 


2 comentaris:

Sergi ha dit...

Ja saps que totes les feines acaben sent rutinàries, i que els companys al final no són tan fantàstics com semblava d'inici. Però mentre et duri l'empenta inicial, gaudeix i aprèn tant com puguis!

Anònim ha dit...

Sort amb la nova feina!
PS: Intentaré no haver de passar per serveis socials