dijous, 4 d’abril del 2019

Ja queda menys ...

Si, ja sé que vaig incorporar-me a la feina el 30 de Gener però encara que a molts els costi d'entendre, no estava de vacances. Ara mateix estic esgotada física i mentalment i no veig el moment que arribi Setmana Santa per tancar la paradeta i marxar 4 dies a la Costa Brava.

De la Berta no en tinc cap queixa pobreta; és una santa i no fa res que no faci un bebè de 7 mesos. S'arrossega pel menjador, llepa el que no ha de llepar i a les nits es desperta un parell de vegades. A part d'això, poca cosa més.

El problema és quan a això hi sumes una feina amb un volum d'estrés important, que el despertador el tinc a les 6:20 però la Berta decideix que a les 5 té gana (i ella torna a dormir com un tronc però jo no) i que els dies passen que ni els veig. M'agrada estar activa però tampoc calia tant ....

Quines ganes de descans!




1 comentari:

Sergi ha dit...

Ja està aquí, dona. Treballar és un rotllo, tothom ho sap!