dimarts, 27 d’octubre del 2020

Negatiu

Dissabte a la tarda va ser ben entretingut! Quan la Berta i jo vam arribar al centre mèdic on ens havien de fer el test, hi havia tal cua que vam acabar entrant una hora més tard. No entraré a opinar sobre si les dues infermeres em van semblar amables o no perquè prou tenen amb el que tenen i al final, per fer un test, tampoc cal que acabem sent amigues. A mi em van fer el test allà mateix i a la Berta la van derivar a urgències de l'hospital perquè no disposaven del "pack infantil" i "no la pienso forzar". Tampoc la deixaria senyora, no s'emocioni.
En fi ... jo ja tenia el test fet i d'allà cap a l'hospital. Per sorpresa nostra no hi havia ningú i quan dic ningú és ningú. L'infermera de pediatria era un autèntic amor, a la Berta no li va caure ni una llàgrima (i el pack era el mateix que m'havien fet a mi). En menys de mitja hora tornàvem a ser a casa i diumenge vam rebre els dos negatius. Fins la pròxima, suposo ...

2 comentaris:

Mirichan ha dit...

Me alegro mucho de que sea negativo. Cuidate y cuida a la chiquitina, que nos tenemos que ver en las vacaciones de verano del año que viene ��

mala_persona ha dit...

Me n'alegro molt del resultat de les dues! Però sí, això està essent una ruleta russa... i del tema dels CAP's i hospitals... déu n'hi do!