dimarts, 6 d’abril del 2021

Habemus escola

M'havien dit que era una de les coses més estressants amb les que ens trobaríem i jo, innocent de mi, pensava que exageraven. Doncs si, tenien tota la raó, escollir escola és un infern. La que teníem en ment no ens quadrava; per preu i per instal·lacions. Les públiques que no feien jornada de portes obertes, tot virtual, la meva antiga escola si però no ... I vas pensant i mirant, demanant opinions, la que no té un all, té una ceba i així fins l'infinit

Són moltes coses a tenir en compte: que si l'horari, que si el projecte educatiu, que si la distància a casa, que si hi estarà bé .... quan en el fons de tot, el que tens és pànic perquè s'està fent gran. Ai com costen els canvis! 

Vam arribar a fer tres rànquings per l'últim dia a última hora acabar decidint que finalment aniria a la meva antiga escola. Em vaig passar els dos dies següents pensant que què coi havíem fet perquè tenía i tinc la sensació d'anar en contra dels nostres principis però ara, vist amb calma i distància, estic satisfeta (no al 100%) amb la decisió. Quan vegi que la Berta està bé i hi va contenta, ja serà una altra cosa. Ara mateix la llar d'infants ens té molt mal acostumats.