divendres, 3 de setembre del 2021

Lad os gå!

Per fi ha arribat el moment d'agafar un vol. Crec que fins i tot em fa més il·lusió el vol que el viatge en si. Ai els aeroports i jo ... Poca broma que l'últim va ser al Febrer de 2020 i això, per nosaltres que som uns culs inquiets, és una eternitat. Fa més d'un any! 

No ens enganyem, ens hagués agradat que fos cap a terres angleses però de moment, encara tenen masses condicions per entrar-hi. Ui quan hi tornem .... 

Avui, que precisament la petita de casa fa 3 anys, hem agafat un vol cap a Copenhaguen, on hi estarem fins dilluns. 

Quines ganes de desconnectar, de passar-ho bé, de celebrar l'aniversari al Tivoli i de tornar a maquinar plannings!



2 comentaris:

mala_persona ha dit...

Segur que ha anat genial!!! Quines ganes tinc de fer alguna cosa semblant, jo... fins els %&/)? de la pandèmia!

Sergi ha dit...

Copenhagen, un lloc on encara no he estat, i que m'agradaria més que a terres angleses! Espero que anés bé.